tisdag 18 september 2012

Army




Idag är det en mörk dag här i Madrid den första på tre veckor. Man skulle kunna tror sig att det skulle vara svalare än sådan dag, men nej det är kvavt och varmt. Igår gjorde jag ett litet fynd bland alla shopping gator här i Madrid det är verkligen oändligt med butiker, det mesta säljer samma saker lite som hemma i Sverige men skillnaden är att det finns typ hundratals spanska kedjor att ta sig igenom. 

Jag vet att det blir lite enformigt att hela tiden plåtas på min terrass men sanningen är att jag vågar inte gå ner med min kamera, det är nämligen att man kan bli rånad för att man ser ut som en turist. Men jag tror att hur längre tiden går säkrare blir jag på omgivningen och då ska jag bege mig ut med min superkamera. 
Trots allt jag bor ju mitt i smeten där tusentals turisten invaderar varje dag...

dagens
t-shirt/zara
Shorts/weekday
bälte/Mango
väska/fynd 
skor/mango

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...