tisdag 19 juni 2012

//on my holiday//

//on my holiday//



Det här är vad jag tänker ha med mig på semestern eftersom det blir många lata dagar i solen satsar jag mest på bikinis. Packar även någon klänning om det skulle bli en fin middag när vi kommer till någon storstad lämnar dock klackarna hemma jag brukar aldrig känna för det när vi semestrar i asien. (Det är så bra att jag kan hitta alla plaggen som är inköpta på nätet på det viset kan jag göra snyggare collage.)


Toppar/weekday,H&M, forever21 Bikinis/H&M, shorts/Lewis,H&M sandaler/Mango och klänning/Misselfridge,H&M solglasögon/ Rayban klocka/Michael Kors och sist men inte minst Converse.
//on my holiday// by paula22-481 featuring short shorts

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...